Obszerny zbiór gotowych zestawów prac domowych z przyrody w postaci multimedialnych i interaktywnych ćwiczeń.
Nie są to jednak przypadkowe zadania, a specjalnie przygotowany pakiet, który odpowiada całemu programowi zajęć i tematom w podręcznikach wydawnictw Nowa Era, WSiP, Operon.
\n \n \n \n Przyroda,\n \n \n \n \n \n klasa 4,\n \n \n \n \n \n \xc5\x9arodowisko przyrodnicze najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n \n \n Poznawanie przyrody,\n \n \n \n \n \n Odkrywamy tajemnice cia\xc5\x82a cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n \n \n Ja i moje otoczenie,\n \n \n \n \n \n Orientacja w terenie i pogoda,\n \n \n \n \n \n Odkrywamy tajemnice \xc5\xbcycia w wodzie i na l\xc4\x85dzie,\n \n \n \n \n \n zestaw 2,\n \n \n \n \n \n Poznajemy krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n \n \n Orientacja w terenie,\n \n \n \n \n \n Pogoda,\n \n \n \n \n \n zestaw 25,\n \n \n \n \n \n Odkrywamy tajemnice zdrowia,\n \n \n \n \n \n zestaw 8,\n \n \n \n \n \n zestaw 9,\n \n \n \n \n \n Krajobraz najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n \n \n zestaw 23,\n \n \n \n \n \n zestaw 5,\n \n \n \n \n \n zestaw 34,\n \n \n \n \n \n sk\xc5\x82adniki pogody,\n \n \n \n \n \n obserwacja pogody,\n \n \n \n \n \n zestaw 26,\n \n \n \n \n \n 26,\n \n \n \n \n \n zestaw 24,\n \n \n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n \n \n Poznajemy \xc5\x9bwiat organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n \n \n zestaw nr 10,\n \n \n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n \n \n zestaw 20,\n \n \n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n \n \n zestaw 39,\n \n \n \n \n \n zestaw 37,\n \n \n \n \n \n 45,\n \n \n \n \n \n Orientujemy si\xc4\x99 w terenie,\n \n \n \n \n \n zestaw 7,\n \n \n \n \n \n zestaw 4,\n \n \n \n \n \n 48,\n \n \n \n \n \n Substancje wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas,\n \n \n \n \n \n \xc5\x9arodowisko antropogeniczne najbli\xc5\xbcszej okolicy i jego krajobrazy,\n \n \n \n \n \n Zdrowy styl \xc5\xbcycia,\n \n \n \n \n \n Jak korzysta\xc4\x87 z planu i mapy? zestaw 28,\n \n \n \n \n \n 29,\n \n \n \n \n \n 30,\n \n \n \n \n \n 3,\n \n \n \n \n \n Obserwujemy pogod\xc4\x99,\n \n \n \n \n \n Wody stoj\xc4\x85ce i p\xc5\x82yn\xc4\x85ce,\n \n \n \n \n \n zestaw 42,\n \n \n \n \n \n zestaw 31,\n \n \n \n \n \n zestaw 11,\n \n \n \n \n \n 46,\n \n \n \n \n \n zestaw 3,\n \n \n \n \n \n zestaw 19,\n \n \n \n \n \n Ja i moje cia\xc5\x82o,\n \n \n \n \n \n 47,\n \n \n \n \n \n zestaw 28,\n \n \n \n \n \n Na polu uprawnym,\n \n \n \n \n \n zestaw 44,\n \n \n \n \n \n 33,\n \n \n \n \n \n zestaw 16,\n \n \n \n \n Niebezpieczne organizmy,\n \n \n \n Zmiany po\xc5\x82o\xc5\xbcenia S\xc5\x82o\xc5\x84ca na niebie w ci\xc4\x85gu doby,\n \n \n \n Woda wyst\xc4\x99puje w trzech stanach skupienia,\n \n \n \n zestaw 6,\n \n \n \n Przyrod\xc4\x99 poznajemy za pomoc\xc4\x85 zmys\xc5\x82\xc3\xb3w,\n \n \n \n Warunki \xc5\xbcycia na l\xc4\x85dzie,\n \n \n \n zestaw 40,\n \n \n \n Obszary i obiekty chronione,\n \n \n \n zestaw 36,\n \n \n \n Choroby zaka\xc5\xbane i paso\xc5\xbcytnicze,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad pokarmowy umo\xc5\xbcliwia od\xc5\xbcywianie si\xc4\x99,\n \n \n \n zestaw 15,\n \n \n \n Krajobraz antropogeniczny,\n \n \n \n zestaw 53,\n \n \n \n Organizmy samo\xc5\xbcywne i cudzo\xc5\xbcywne,\n \n \n \n zestaw 11 i 12,\n \n \n \n Czym jest uzale\xc5\xbcnienie?,\n \n \n \n zestaw 27,\n \n \n \n Las ma budow\xc4\x99 warstwow\xc4\x85,\n \n \n \n Zatrucia pokarmowego mo\xc5\xbcna unikn\xc4\x85\xc4\x87,\n \n \n \n zestaw 58,\n \n \n \n Jak post\xc4\x99powa\xc4\x87 w niebezpiecznych sytuacjach?,\n \n \n \n Organizmy maj\xc4\x85 wsp\xc3\xb3lne cechy,\n \n \n \n Bezpiecznie i aktywnie sp\xc4\x99dzamy czas,\n \n \n \n Las jako \xc5\x9brodowisko \xc5\xbcycia organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n zestaw 41,\n \n \n \n 50,\n \n \n \n Korzystne i niekorzystne zmiany w krajobrazie najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad nerwowy II,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad rozrodczy,\n \n \n \n zestaw 21,\n \n \n \n Moja miejscowo\xc5\x9b\xc4\x87 i jej walory krajoznawcze,\n \n \n \n zestaw 35,\n \n \n \n 64,\n \n \n \n Sposoby poznawania przyrody,\n \n \n \n Sposoby od\xc5\xbcywiania organizm\xc3\xb3w II,\n \n \n \n zestaw 12,\n \n \n \n Wody s\xc5\x82odkie i wody s\xc5\x82one,\n \n \n \n Przyroda to nie tylko wa\xc5\xbcny przedmiot szkolny,\n \n \n \n Ro\xc5\x9bliny wodne,\n \n \n \n Warunki \xc5\xbcycia w wodzie,\n \n \n \n Moje obserwacje pogody,\n \n \n \n 56,\n \n \n \n Ska\xc5\x82y i ich wyst\xc4\x99powanie,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n Rodzaj w\xc3\xb3d powierzchniowych \xe2\x80\x93 wody stoj\xc4\x85ce,\n \n \n \n Higiena osobista to obowi\xc4\x85zek ka\xc5\xbcdego z nas,\n \n \n \n Jakie drzewa rosn\xc4\x85 w lesie?,\n \n \n \n Wp\xc5\x82yw dzia\xc5\x82alno\xc5\x9bci cz\xc5\x82owieka na krajobraz,\n \n \n \n Krajobraz okolicy dawniej i dzi\xc5\x9b,\n \n \n \n Sposoby od\xc5\xbcywiania organizm\xc3\xb3w,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad ruchu,\n \n \n \n zestaw 18,\n \n \n \n Rodzaje krajobraz\xc3\xb3w,\n \n \n \n Przyroda i jej sk\xc5\x82adniki,\n \n \n \n \xc5\xbbycie w jeziorze,\n \n \n \n Najbli\xc5\xbcsze otoczenie ma na nas znaczny wp\xc5\x82yw,\n \n \n \n zestaw 57,\n \n \n \n Cia\xc5\x82a sta\xc5\x82e mog\xc4\x85 by\xc4\x87 kruche,\n \n \n \n spr\xc4\x99\xc5\xbcyste lub plastyczne,\n \n \n \n 59,\n \n \n \n Pogoda zmienia si\xc4\x99 wraz z porami roku zestaw 55,\n \n \n \n Meteorolog opisuje zjawiska pogodowe,\n \n \n \n Obserwacja za pomoc\xc4\x85 przyrz\xc4\x85d\xc3\xb3w,\n \n \n \n Czy wszystkie ska\xc5\x82y s\xc4\x85 twarde?,\n \n \n \n zestaw 33,\n \n \n \n Trawienie i wch\xc5\x82anianie pokarmu,\n \n \n \n zestaw 14,\n \n \n \n Narz\xc4\x85dy zmys\xc5\x82\xc3\xb3w s\xc4\x85 cz\xc4\x99\xc5\x9bci\xc4\x85 uk\xc5\x82adu nerwowego,\n \n \n \n Zwierz\xc4\x99ta wodne,\n \n \n \n 39,\n \n \n \n Jak poznawa\xc4\x87 przyrod\xc4\x99?,\n \n \n \n Organizm cz\xc5\x82owieka,\n \n \n \n Co pokazujemy na planach?,\n \n \n \n Niebezpiecze\xc5\x84stwa zwi\xc4\x85zane z pogod\xc4\x85,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad nerwowy,\n \n \n \n Pomiar sk\xc5\x82adnik\xc3\xb3w pogody,\n \n \n \n Dlaczego choroby zaka\xc5\xbane s\xc4\x85 gro\xc5\xbane?,\n \n \n \n Organizmy r\xc3\xb3\xc5\xbcni\xc4\x85 si\xc4\x99 sposobem od\xc5\xbcywiania,\n \n \n \n Niebezpieczne substancje,\n \n \n \n Sk\xc5\x82adniki pogody,\n \n \n \n Po\xc5\x82o\xc5\xbcenie S\xc5\x82o\xc5\x84ca na niebie w r\xc3\xb3\xc5\xbcnych porach roku,\n \n \n \n \xc5\xbbyjemy w \xc5\x9bwiecie substancji,\n \n \n \n Przyroda o\xc5\xbcywiona i nieo\xc5\xbcywiona. Rodzaje ska\xc5\x82,\n \n \n \n Okres dojrzewania,\n \n \n \n zestaw 22,\n \n \n \n Na \xc5\x82\xc4\x85ce,\n \n \n \n zestaw 43,\n \n \n \n Jak zbudowany jest nasz organizm?,\n \n \n \n Ro\xc5\x9bliny i zwierz\xc4\x99ta wok\xc3\xb3\xc5\x82 nas,\n \n \n \n zestaw 13,\n \n \n \n Organizmy najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n 49,\n \n \n \n Uszkodzenia cia\xc5\x82a,\n \n \n \n Jak czytamy plany i mapy,\n \n \n \n zestaw 29,\n \n \n \n Okre\xc5\x9blamy wymiary w rzeczywisto\xc5\x9bci i na planie,\n \n \n \n Krajobraz wsi i miasta,\n \n \n \n zestaw 52,\n \n \n \n Organizmy r\xc3\xb3\xc5\xbcnych warstw lasu,\n \n \n \n 42,\n \n \n \n Mapa pogody w r\xc3\xb3\xc5\xbcnych porach roku,\n \n \n \n Potrafimy udzieli\xc4\x87 pierwszej pomocy,\n \n \n \n 60,\n \n \n \n Przystosowania organizm\xc3\xb3w do zdobywania pokarmu,\n \n \n \n zestaw 51,\n \n \n \n Organizmy s\xc5\x82odkowodne,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad oddechowy zapewnia wymian\xc4\x99 gazow\xc4\x85,\n \n \n \n zestaw 17,\n \n \n \n Narz\xc4\x85dy zmys\xc5\x82\xc3\xb3w,\n \n \n \n Jak si\xc4\x99 orientowa\xc4\x87 w terenie? zestaw 30,\n \n \n \n Dzienna droga S\xc5\x82o\xc5\x84ca po sklepieniu niebieskim,\n \n \n \n Choroby powodowane przez zwierz\xc4\x99ta i ro\xc5\x9bliny,\n \n \n \n 25,\n \n \n \n Jak prowadzi\xc4\x87 obserwacje i do\xc5\x9bwiadczenia przyrodnicze?,\n \n \n \n Obserwacje przyrodnicze,\n \n \n \n Co to jest widnokr\xc4\x85g?,\n \n \n \n Pogoda i jej sk\xc5\x82adniki,\n \n \n \n Jak powstaj\xc4\x85 opady i osady atmosferyczne?,\n \n \n \n 54,\n \n \n \n Przyrz\xc4\x85dy i pomoce przyrodnika,\n \n \n \n Czynniki wp\xc5\x82ywaj\xc4\x85ce na \xc5\xbcycie w wodzie,\n \n \n \n Krajobraz wczoraj i dzi\xc5\x9b,\n \n \n \n Organizmy \xc5\xbcyj\xc4\x85ce w lesie,\n \n \n \n 62,\n \n \n \n Uk\xc5\x82ad krwiono\xc5\x9bny transportuje krew,\n \n \n \n Wyznaczamy kierunki na widnokr\xc4\x99gu,\n \n \n \n Cechy \xc5\x9brodowiska przyrodniczego najbli\xc5\xbcszej okolicy,\n \n \n \n zestaw 1,\n \n \n \n 61,\n \n \n \n Ukszta\xc5\x82towanie terenu,\n \n \n \n zestaw 32,\n \n \n \n Do\xc5\x9bwiadczenia przyrodnicze,\n \n \n \n Z biegiem rzeki,\n \n \n \n zestaw 38,\n \n \n \n Bezpieczne grzybobranie,\n \n \n \n 63,\n \n \n \n Jak post\xc4\x99powa\xc4\x87 w niebezpiecznych sytuacjach? II,\n \n \n \n \xe2\x80\x9eW\xc4\x99dr\xc3\xb3wka\xe2\x80\x9d S\xc5\x82o\xc5\x84ca po niebie,\n \n \n \n Serce jest wa\xc5\xbcnym narz\xc4\x85dem uk\xc5\x82adu krwiono\xc5\x9bnego,\n \n \n \n Kierunki geograficzne\n \n \n
\n